[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1690378543949{margin-top: 20px !important;}”]
Splošni pogoji
Splošni pogoji spletne trgovine Agroplan, www.agroplan.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Agroplan (v nadaljevanju Agroplan) upravlja podjetje KLP d.o.o., PC Žeje pri Komendi, Pod jelkami 2, 1218 Komenda, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Agroplan, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Agroplan ažurira in spreminja pogosto in hitro. Zaradi različnih nastavitev naprav s katerimi uporabnik dostopa do spletne trgovine, lahko slike izdelkov barvno tudi nekoliko odstopajo od dejanskega izgleda. Vse slike predstavljajo izdelek pri naravni dnevni svetlobi.
Cene
Cene so predstavljene kot redne cene. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Oblike plačil
Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:
• S kreditnimi karticami Mastercard, Visa, American Express, Diners, Maestro in Discover. Plačevanje s kreditnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki vam omogoča najvarnejši način spletnega kartičnega plačevanja. Izdelki bodo odpremljeni v roku treh delovnih dni po prilivu.
• Po povzetju, kjer znesek, brez dodatnih stroškov poravnate dostavnemu uslužbencu.
• Po predračunu
Za vse informacije se lahko obrnete na +386 40 308 309 ali po e- pošti prodaja[@]lilife.si LIOLIFE d.o.o., PC Žeje pri Komendi, Pod jelkami 2, 1218 Komenda.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju.
Postopek nakupa
1. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
2. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov, naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave stopi v kontakt s kupcem na vpisan kontakt. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Po potrditvi nakupa, spremembe niso več možne. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, se mu predračun avtomatsko pošlje na njegov e-poštni naslov.
Naročene izdelke ponudnik pošilja preko pogodbenega partnerja (Pošta Slovenije).
Dostava
Za dostavo vseh naročil v spletni trgovini liolife.si skrbi naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.
Blago dostavljamo po celotni Sloveniji in ga dostavimo na sporočeni naslov. V primeru osebnega prevzema se o natančnem času in kraju prevzema dogovorimo vnaprej.
Stroški dostave:
Strošek dostave po Sloveniji do 2 kg znaša 2,58 eur.
Strošek dostave je brezplačen ob nakupu nad 30 eur.
OBRAČUNA Pošta Slovenije ob dostavi:
Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije obračuna provizijo – 0,92 eur z DDV. Ta strošek je ob izbiri plačila po povzetju dodan v kupnino. To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za Pošto Slovenije. Zato priporočamo spletna plačila ali plačila po predračunu, kjer tega stroška ni.
Čas dostave:
Naročeno blago na območju Slovenije dostavljamo vsak delovni dan preko partnerskih dostavnih služb Pošte Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Vračila in reklamacije (pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga)
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov prodaja[@]liolife.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek dostav blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 10 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, oškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 10 dni od prejema vrnjenih izdelkov in sicer v vrednosti predloženega računa, z odštetim stroškom dostave. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Možnost vračila ne velja če je potrošnik odstranil originalno pakiranje. Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).
V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam (npr. liofilizirano sadje sestavljeno po lastnih željah).
Reklamacije
Izdelka po 15 dneh od prevzema ni mogoče vrniti brez utemeljenega razloga. V kolikor je razlog za vračilo reklamacija izdelka, mora kupec najprej poslati obvestilo o reklamaciji na e-mail: prodaja[@]liolife.si. Obvezno mora priložiti skeniran račun, ki dokazuje, da je bil nakup opravljen preko spletne trgovine. KLP d.o.o. v največ petih delovnih dneh po pisnem obvestilu kupca potrdi prejem reklamacije in sporoči, kako bo potekal celoten reklamacijski postopek.
Za vse informacije se lahko obrnete na +386 40 308 309 ali po e-pošti prodaja[@]liolife.si KLP d.o.o., PC Žeje pri Komendi, Pod jelkami 2, 1218 Komenda.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene podatke na strani www.agroplan.si. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in za potrebe obveščanja o novostih in ugodnostih blagovnih znamk, ki jih zastopa, v kolikor bodo za to dana ustrezna dovoljenja s strani uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Podatke o e-naslovih za KLP d.o.o. obdeluje pogodbeni izvajalec MailChimp – The Rocket Science Group (strežniki se nahajajo v USA torej se podatki iznosijo v 3. državo in se lahko standardi varnosti razlikujejo od EU standardov).
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik z oglaševalskim namenom samo preko sredstev komunikacij na daljavo in le, če se bo uporabnik izrecno strinjal.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, kjer bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja[@]agroplan.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih nakupov!
Ekipa Agroplana
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]